розробки уроків

Вступ.
Лише зрозумівши природу,
людина зрозуміє саму себе

«Людину називають володарем природи, а мудрість, якою  ми володіємо, природою не дається. Цьому треба вчитися». Ці слова належать великому російському математику Н.И.Лобачевскому. Прозорливість геніального вченого в тому, що він передбачив час, коли сила нашого впливу на природу стане небезпечною не тільки для неї, але і для нас самих. Є речі, які нічим не відшкодувати, ніколи не відновити. Так само, як неможливо повернутися в дитинство... Природа - це перш за все жива, чутлива і дуже складна система. І навіть самий тихий наш крок для природи відчутний. Природна спадщина так само необхідно для людства, як і культурний. Ми повинні знайти певні контакти. Налагодити взаємовигідні зв'язки із світом природи». (5) Екологічна грамотність необхідна кожному, хто живе і працює в ХХІ столітті. читаьти далі



«Инновационные модели обучения на уроках географии».

Личностно-ориентированные модели обучения

Инновационные модели обучения преимущественно направлены на развитие

индивидуальных особенностей личности. Все их можно объединить в

понятие личностно-ориентированное обучение читати далі

Немає коментарів:

Дописати коментар